Välkommen till vår nya hemsida!
Söderköpings IK
Med fotboll i hjärtat
F12-14

Säsongsavslutningen!
2021-11-04 21:21

Vilken rolig säsongsavslutning F12-14 hade tillsammans på Platinum cars arena!
Vi fick en exklusiv rundvandring på arenan, tjejerna fick chansen att ställa frågor till en spelare från IFK Norrköpings damlag, sedan titta på damlagets hemmamatch, och slutligen få autografer från alla duktiga spelare i IFK Norrköpings damlag!

Vi avslutade kvällen på bästa sätt med pizzafest i klubbhuset.

Vi ledare vill tacka er alla för en mycket rolig säsong, och vi vill även tacka lagföräldrarna Anna & Jessica som fixade så bra med allas pizzabeställningar!

Nästa vecka rullar vi igång med träningar som vanligt igen, F12-13 på konstgräset på torsdagar kl 17:00 och F14 + de som önskar träna 2ggr/vecka på lördagar i Ramunderhallen kl 15:00.

Vi ses!
/Ledarna