Välkommen till vår nya hemsida!
Söderköpings IK
Med fotboll i hjärtat

Information om medlemskap i SIK
Medlemsavgiften i SIK är 100:- för ledare och spelare. SIK tillämpar sedan en spelaravgift som baseras på den spelform som den aktives lag deltar i. För 2021 den totala avgiften för deltagande satt till:

Bollek - 600
5-manna - 1100
7-manna - 1300
9-manna - 1600
11-manna J - 1800
Senior -

Maxtak - Från 2021 har föreningen ett maxtak på 3000:- för spelaravgifter. Har du fler barn i föreningen till en kostnad som överskrider 3000:- kommer du få rabbatt på överskridande kostnad.

Familjemedlemskap så som det såg ut på laget.se finns inte längre. Föräldrar finns bara med som tillägg på spelarnas medlemskap. Om du vill bli medlem som förälder löser du ett stödmedlemskap eller om du även vill se fotboll på köpte, ett supportermedlemskap.

Sociala medier
Våra sponsorer