F12-14

Vårsäsongsavslutning
2022-06-23 19:47

Vilken härlig vårsäsongsavslutning vi hade tillsammans i det fina vädret på Vikingavallen i tisdags, och så kul att så många föräldrar hade möjlighet att vara med och genomföra en fotbollsträning tillsammans med barnen. Den avslutande matchen blev en riktigt jämn fight där vi fick se prov på många fina prestationer från båda lagen. Träningen avslutades sedan med en välförtjänt glass till alla barnen.

Nu tar vi i laget lite sommarledigt några veckor. Vår plan är att vi kör i gång igen i början av augusti och kallelse kommer skickas ut i vanlig ordning. Vi hoppas tjejerna fortsätter att hålla i gång med spontanfotboll under sommaren, så håller man bollkänslan vid liv.

Tack till alla spelare och föräldrar för vårsäsongen och vi önskar nu alla en riktigt fin midsommarafton och en lång och skön sommar!

Tack också till fotograf Peter G för bilderna från avslutningen. Fler bilder ligger under fliken bildgalleri.

Med vänlig hälsning

Ledarna