Välkommen till vår nya hemsida!
Söderköpings IK
Med fotboll i hjärtat
F12-14

Välkomna tillbaka!
2022-08-02 23:00

Nu drar äntligen fotbollen igång igen!

Vi kommer att spela tisdagar och torsdagar kl 17:00-18:30 på Vikingvallens konstgräs.

Barnen ska komma ombytta och klara med kläder efter väder, och glöm inte vattenflaskan.

Kallelse skickas i vanlig ordning ut två dagar innan träningen, och vi är tacksamma om ni kommer ihåg att svara på kallelserna, så vi kan planera för träningarna.

Både F12 och F13/14 har några matcher att se fram mot, vi skickar kallelse med all info ni behöver ca en vecka innan matchen. Alla matcher kommer även att ligga i kalendern här på hemsidan, så kika gärna där!

Vi ser fram mot många roliga träningar och matcher tillsammans!

/Ledarna F12-14

Sociala medier