Välkomna på SIK-dagen Söndag 2/10!
2022-09-19 13:41

Hej alla spelare, ledare, föräldrar, sponsorer och supportrar, vi vill önska er varmt välkomna på SIK-dagen!

Söndagen den 2/10 kommer vi att arrangera en heldag på Vikingavallen för alla föreningens lag, fylld med aktiviteter, medaljutdelning och matcher.

Varje lag i föreningen har fått en tid på konstgräset för att hitta på en egen aktivitet, tex en träningsmatch, lekar eller varför inte en match mot föräldrarna? I samband med lagens egna aktiviteter bjuder vi på korv och dricka, delar ut plaketter  till de yngre som varit med och spelat matcher under året, och erbjuder lekar och tävlingar vid sidan om.

Några av våra sponsorer är på plats, samt även räddningstjänsten med en brandkårsbil.

Vår samarbetspartner Coerver Coaching kommer vara på plats och ha en egen tävling där du kan vinna priser i form av deltagarplatser i några av deras kommande aktiviteter.

Vi startar med de allra yngsta vid kl 09:00 och jobbar oss uppåt i åldrarna under dagen. Vid 15:00 släpper vi på A-laget som ska värma upp i årets sista match hemma mot Finspångs FK.

Hör med ditt lags ledare, vilken tid, och aktivitet just ditt lag har tänkt att ha.

Vid 16:00 när matchen drar igång är vår förhoppning att så många som av dagens besökare möjligt har lust att hänga kvar, eller komma tillbaka till vallen och heja fram A-laget till en seger!

---------------

Vi kommer under dagen ha ett tält där man har möjlighet att byta och/eller sälja urvuxna fotbollsskor, träningskläder eller annat sportmaterial, för att de ska komma till gagn även efter att den tidigare ägaren vuxit ur dem.

För att ställa iordning tältet och ha sakerna på plats redan på morgonen, så får ni gärna lämna in dem på kansliet redan veckan innan. Om ni önskar skänka dem, behöves ingen märkning, men om ni vill ta en slant, ska de märkas med namn, pris och  swishnummer.

Kansliet har öppet varje veckodag mellan 09:00-15:00. Vi kommer även ha öppet på kvällen Onsdagen den 28/9 mellan 18:00-20:00 för de som har svårt att komma under dagtid.

VÄLKOMNA TILL SIK-DAGEN!