Vi är glada för all de nära och djupa sponsorsamarbeten vi har idag med våra lokala företag, och vi arbetar hela tiden för att utöka gruppen med sponsorer och hur vi som förening kan bidra med exponering på bästa möjliga sätt. Att sponsra SIK ska vara en win-win för alla parter!

I sponsorlistan hittar du aktuella sponsorer, stora som små. Vi uppmanar dig som medlem, supporter eller medsponsor att stötta dina lokala företag som samarbetar med oss.

I sponsormenyn hittar du information om hur ditt företag kan ingå i ett sponsorsamarbete med Söderköpings IK, vad vi erbjuder och olika förslag på sponsorpaket.

Under intresseanmälan kan du skicka in en anmälan om du vill att vi ska kontakta dig för ett sponsorsamarbete.