Det finns flera enkla  sätt för dig som medlem eller supporter att stötta oss ekonomiskt. Alla små bidrag från er ger oss ett större utrymme att förverkliga våra mål om att kunna erbjuda den bästa verksamhetens som våra spelare förtjänar. Nedan hittar du tipps på hur du kan stötta oss!

Tack på förhand!
Supportermedlemskap
Du kan som förälder eller supporter bli supportermedlem i SIK och genom ett medlemskap i föreningen få tillgång till de förmåner som det erbjuder. Detta innefattar bland annat:

Fri entré på samtliga seriematcher denna säsong.
- Tillgång till eventuella rabatter och erbjudanden från våra sponsorer.
- Digitalt medlemskort i Sportadmin-appen
- Glädjen att följa och stötta Söderköpings största och bästa förening!

Kostnaden för ett supportermedlemskap är under säsongen 2021 500:-

Du hittar din ansökan här:

Gräsroten
Om du har ett spelkort hos Svenska Spel kan du koppla det till Söderköpings IK. Varje år delar Svenska Spel ut 50 miljoner kronor till Ungdomsidrotten i Sverige och ju fler som spelar med sitt kort kopplat till oss, ger föreningen en större summa av pengarna.

Under 2020 fick vi ut ca 13.000:- kronor tack vare gräsroten, men vi tror att vi har potential att få in ännu mer. Har du inte kopplat ditt Svenska Spel konto till oss ännu kan du göra det genom att följa länken nedan:

Sponsorhuset
Sponsorhuset är en webbportal för e-handel där du genom ditt nät-shoppande kan koppla dig till Söderköpings IK och ge oss en kick-back.

Sponsorhuset har samarbete med ett utbud av över 600 företag, allt från apotek till snabbmat och detaljhandel. Om du ska handla över nätet, varför inte se om du kan göra det via sponsorhuset och samtidigt stötta oss!

Du hittar din länk här för registrering här:

Du som vill lära dig Sponsorhusets enkla koncept, och samtidigt få chans att skrapa fram stora vinster på Triss kan gå igenom deras bonusstege. Du får en Trisslott och vi i SIK får 50:- för varje person som genomför bonusstegen!