Söderköpings IK blir entrévärdar på IFK Norrköpings hemmamatcher
2023-03-30 11:59

Söderköpings IK har genom IFK-familjen blivit erbjudna, och tackat ja till att agera entrévärdar på IFK Norrköpings hemmamatcher under säsongen 2023.

Uppdraget ger att vi ska tillsätta 5 entrévärdar till varje hemmamatch, som ska vara behjälpliga i entrén med att scanna biljetter mm. Efter avslutat pass får man sedan gå in och se matchen gratis.

Åtagandet ger även föreningen en inkomst väl värd arbetet.

Då vi blivit tilldelade uppdraget med kort varsel söker vi nu 5 stycken spelare, föräldrar eller andra anhöriga ( du behöver vara 18 år) som vill vara entrévärdar redan nu på söndag den 2/4 i hemmapremiären mot Sirius.

Anmäl dig genom mail till sik.fotboll@telia.com, så återkommer vi med mer information om uppdraget.

Följande matcher under säsongen kommer vi att besätta genom att ge våra respektive lag en "egen" match där de får se till att ha 5 entrévärdar tillgängliga. Schema och en närmare arbetsbeskrivning kommer så fort vi har fått all information.