Nya sponsorer?
2021-02-11 12:34
Hej medlemmar och supportrar!

Nu börjar säsongen närma sig och vi drar igång arbetet med att se över våra sponsorsamarbeten och erbjudanden. Skulle kanske du eller ditt företag vara intresserade av att synas tillsammans med oss samtidigt som du stöttar alla våra spelare, från knatte till senior? I år kan du få lite extra valuta för exponeringen när vårt A-lag har gått upp i div. 3 och möter lag som Sleipner, Eneby och Västervik.

Vi har ett stort utbud av olika sponsorpaket med olika kostnadsnivåer. Där finns att välja allt från dressreklam, skyltar, matchbollar mm.

Just nu letar vi efter fler annonsörer till vårt matchprogram som delas ut gratis vid alla våra matcher, samt i hushållen i centrala Söderköping.

Nytt för i år är att vi kan hjälpa dig att utforma erbjudanden och rabatter till våra medlemmar, som sedan når dem i vår medlemsapp i mobilen. Du når enkelt upp till 800 personer i och kring Söderköping med just ditt erbjudande.

Ta en titt i vår SPONSORMENY  för att få mer detaljerad information.

Du kan även fylla i vår INTRESSEANMÄLAN här på hemsidan, så återkopplar vi till dig för att se över hur vi kan samarbeta.

INBJUDAN TILL ÅRSMÖTE2022-04-20 12:02
SIK på Idrottens dag2021-09-24 14:50