SIK blir Partner club med Coerver coaching
2021-10-15 13:15

Vi kan glädjande meddela att Söderköpings IK blir en så kallad "partner club" med Coerver coaching under de kommande tre åren. Detta är ett steg i föreningens utveckling för att ge våra spelare, men även våra ledare dom bästa förutsättningarna för att spela fotboll och utvecklas inom SIK.

Vi kan se fram mot återkommande ledarutbildningar och lagbesök, samt teoretiskt material för att stärka ledarskapet, och träningen för alla våra ungdomslag. Det kommer i sin tur öka kvalitén på verksamhet, för att vi ska kunna vara en så bra förening att spela fotboll i som möjligt. Det är alla våra spelare värda!

I sammarbetet ingår att Coerver fortsätter genomföra vår sommarfotbollskola fram till 2022.

Varmt välkomna till SIK önskar vi Coerver coaching!