Köp din jord i vår "gårdsbutik" och stötta klubben
2022-03-22 14:55

Precis som de senaste två åren har du nu chansen att köpa trädgårdsprodukter från Weibulls vid vårt klubbhus.

I ett samarbete med Ekonova och Closebuy finns nu ett självplockslager av trädgårdsprodukter på gårdsplanen vid vårt klubbhus på Storängsgatan 5. Allt som du köper hos oss ger inkomst till föreningen, så stötta oss om du är medlem eller supporter.

I lagret finns:

Planteringsjord 59:-
Toppdress 59:-
Täckbark 59:-
Naturgödsel 59:-

Allt i 40L säckar.

Sväng enkelt in på vår gårdsplan, plocka på dig de produkter du vill ha och följ instruktionerna som finns uppsatta vid "shopen". Du registrerar ditt köp på closebuy.se i telefonen, knappar in vilken butik du handlar ifrån och betalar smidigt med swish direkt på plats.

Vårt butiksnummer är i år: 7385

Nu hjälps vi åt att tömma lagret i år igen!