Tävla för SIK i FIFA22 – Vinn fina priser till både dig och din klubb
2022-04-04 14:37

Vi ska utse Söderköpings mästare i eFotboll, som får vara med att tävla mot mästare från andra klubbar i Slaget om Norrköping. Förutom 25 000 kronor till klubben kan du vinna fina priser till dig själv.

Turneringen kommer spelas online, 1 mot 1. Finalen spelas i föreningens klubbhus där vinnaren kammar hem ett gaming kit som består av ett gaming headset, en gamingmus, 4600 FIFA-poäng och andra produkter till ett totalt värde av cirka 4 000 kronor samt en slutspelsplats till finalen på Elgiganten. Under slutspelet tävlar vinnarna från respektive klubb mot varandra om äran att vinna Slaget om Norrköping samt om fina priser, bland annat 25 000 kronor till klubbkassan och ett PlayStation 5 till vinnaren.

Det är kostnadsfritt att vara med i turneringen. Du behöver ha FIFA22 (PS4-versionen) och ett Online-ID (PSN) på PlayStation. Det går också att spela från PS5 så länge du använder PS4-versionen av FIFA22.

Du behöver inte vara medlem i föreningen, alla som har anknytning till Söderköping är välkomna att delta. Kanske har du varit medlem? Eller så är du helt enkelt bara bosatt i Söderköping!

Speldatum: Fredag 22 April kl. 18:00

Kvalet spelas online