Måla i klubbhuset Lördag 9/4
2022-04-05 14:33

Renoveringen av klubbhuset rullar framåt, och det börjar synas hur fint det kommer bli när allt är klart. Ett par ledare från några av våra lag har lagt ned mycket kraft och tid på att ställa i ordning undervåningen.

Nu står våra nya toaletter och hall klart för att få lite färg på sig, och vi söker några idella krafter till nu på lördag kl 09:00 som kan ställa upp och måla ett arbetspass på ett par timmar, så att vi kan få in mattläggaren när det är klart. och gå vidare med arbetet.

Skicka ett mail till sik.fotboll@telia.com om du kan tänka dig att ställa upp.

Annars kommer vi behöva köpa in tjänsten utanför föreningen, pengar som vi hellre lägger på verksamheten!