INBJUDAN TILL ÅRSMÖTE
2022-04-20 12:02
Söderköpings IK bjuder in till årsmöte

När: Torsdag 10 Maj 2022 Kl. 19:00
Var: Ramunderskolans matsal

Vi välkomnar alla till SIKs årsmöt! Vill du göra nin röst hörd och påverka föreningen är det viktigt att deltaga.

Anmälan
För att deltaga på årsmötet vill vi ha din anmälan. Senast söndag den 8 Maj ska den vara oss till handa.

Anmälan är bindande. För att fastställa röstlängden och för att vi bjuder på fika/tilltugg (även en möjlig gästföreläsare) vill vi veta hur många som kommer innan mötet.

För att rösta ska du vara medlem i föreningen och fyllda 15 år. Om du inte är spelare eller ledare i föreningen ska du innan årsmötet ha löst ett stödmedlemskap eller vara ägare av ett årskort för att räknas som röstberättigadmedlem.

Anmälan hittar du : HÄR.

Välkomna!

Årsmöteshandlingar:

Dagordning: kommer inom kort
Föreningens stadgar: HÄR
Årsberättelse: kommer inom kort
Budget 2021: kommer inom kort

Motioner skickas till: sik.fotboll@telia.com

Motioner ska inkommit till styrelsen senast 1 Maj för att tas i beaktning.