Oliver Carlén till final i FIFA-turneringen "Slaget om Norrköping"
2022-05-25 13:40

Då var det klart vem som ska få representera Söderköpings IK i FIFA-turneringen "Slaget om Norrköping".

Vi vill grautlera Oliver Carlén, som tog sig till final i vår kvalurnering, för att sedan vinna den mot sin motståndare, och både ta sig till den stora finalen, samt kamma hem lite fina priser till sig själv.

Turneringen har tagit fram finalister från de flesta av Norrköpings (med omnejd) fotbollsklubbar. Finalisterna kommer att göra upp i en stor final på Elgiganten lite senare i vår, för att avgöra vilken klubb och spelare som är bäst i Norrköping.

Vi håller naturligtvis alla våra tummar för våran representant Oliver!