Vi söker arbetsgrupp för "fotbollskvällar" i klubbis.
2023-01-26 12:07

Hej alla medlemmar, föräldrar och supportrar!

Nu är det inte långt kvar innan klubbhuset står helt färdigt efter renoveringen och vi kan öppna upp vår fina lokal på riktigt igen. Självklart letar vi efter nya sätt att utnyttja "klubbis" och öppna upp den för användning av våra medlemmar.

En idé vi har är att annordna fotbollskvällar i klubbhuset. Kanske man ser en spännande championsleauge-match eller samlas till en klassisk stryktippsomgång en lördag kl 16.

Idén är iaf att skapa roliga tillfällen för våra medlemmar att umgås i samband med en match på TV:n. Ska det finnas snacks? Antagligen. Ska man lämna in en gemensam kupong? Varför inte.

Resurserna för styrelsen att dra i detta själva är begränsade och vi söker några bland er medlemmar som skulle vilja vara med och arbeta fram ett koncept med "fotbollskvällar i klubbis", samt starta upp det under 2023.

Kan vi få ihop en engagerad grupp, finna alla möjligheter att göra något riktigt roligt för våra medlemmar, samt göra klubbis till den levande lokal vi önskar att det ska vara.

Är du intresserad av att ingå i gruppen och arbeta med detta, önskar vi att du anmäler dig via mail till  sik.fotboll@telia.com  senast 9/2.

Så hoppas vi att vi kan återkomma med ett meddelande till alla om att arbetet dragit igång.